Aesthetic

Longing for you
Day and in dream
I'm hoping you're here
And leading my way

You steers my road
Anytime I need
If you walk away
I will follow you

Trying my life with your sacred gifts you gave to me
I won't vain and succeed it as your precious soul
Holding your hand and I'm walking through the all of the world
Carrying your wish like the Venus in the dim sku

2008年12月13日星期六

失明的悲哀~看不见的世界

同一片天空下 凝望着不同的景色
曾几何时 自己的世界已陷入一片黑暗
无光无希望 悲伤不停酝酿
这样的生命还有意义吗?

七彩缤纷的世界 入眼的却是暗淡无界
美丽的景色 入眼却只有黑色
别人是幸福 我却是无福
有谁能感受我的悲哀 我的痛?

希望之光 请照照我
为这个黑暗的世界 带来一丝生命
我的心已近乎绝望 可有人带来希望

祝福之光 请照亮我
为这个黯然的世界 带来一丝生灵
我的灵魂已经无光 可有人带来光芒

黑暗的世界很残酷
请守护好生命里的光柱...

没有评论:

发表评论

每一句话足以影响每一个人...