Aesthetic

Longing for you
Day and in dream
I'm hoping you're here
And leading my way

You steers my road
Anytime I need
If you walk away
I will follow you

Trying my life with your sacred gifts you gave to me
I won't vain and succeed it as your precious soul
Holding your hand and I'm walking through the all of the world
Carrying your wish like the Venus in the dim sku

2008年11月19日星期三

梦的方向

向梦想的道路奔驰着
从未间断过 我所坚信的
徘徊在十字路口中
心中想的 只有一个方向

望着远方的日落情景
我的梦想就在那儿吗?
即使前方充满着未知性
我依然追逐着 我的梦

回首自己踏过的路途
不知不觉 梦已逐渐靠近
心中只有那抹灭不了的理念
往梦方向前进。

不断向着梦想的方向奔驰
从未停下过 我所期待的
迷失在朦胧的森林
我所想的 只有一个出口

望着日出再现的景色
梦的旅途就在那尽头吗?
即使前方是荆棘满地
我依然没放弃 我的梦

生命中到底做过几次梦
突然回想 梦早已离我而去
那年少的无知 冲动 抱负
梦是不是该到此结束?

爱过了 痛过了 振作了 醒觉了
我们都有做不完的梦

没有评论:

发表评论

每一句话足以影响每一个人...