Aesthetic

Longing for you
Day and in dream
I'm hoping you're here
And leading my way

You steers my road
Anytime I need
If you walk away
I will follow you

Trying my life with your sacred gifts you gave to me
I won't vain and succeed it as your precious soul
Holding your hand and I'm walking through the all of the world
Carrying your wish like the Venus in the dim sku

2008年10月18日星期六

逝去的爱

细雨迷离的夜晚 看那一闪而逝的流星
短暂而珍贵 那一刻 我仿佛看见了我们的过去
扑朔的浓烟 把过往的一切给迷蒙了
抱着你我的纪念品 眼泪再也忍不住

逝去的爱 如今已被绝望的大海给淹没
看着那遥远的地平线 我该从何找起?
那爱的碎片 那份过往的羁绊

逝去的爱 还有价值吗?
可有人为这份遗憾掉过一滴泪水?
走在人海茫茫的街上
我再一次为这份美中不足的爱寻找灯火

无边无际的哀伤 往事一一向我侵来
回忆的断片 你的温柔 你的眷恋 我无法抵受

逝去的爱 早已被记忆的深处给封锁
失去了你的身影 更是让我逃离现实
可有爱的避风港 让我重拾爱的力量

虽然没了你 但想你却是我不会忘却的
就让我沉睡在这份回忆里 默默活下去...

像你曾说过的 要好好地活下去...

没有评论:

发表评论

每一句话足以影响每一个人...